Bensinkranen har lekket noen dråper hver dag. Det har ikke vært lett å få tett den ene bensinkrana. Tilsammen fem ganger har jeg tømt av all bensinen. Pakninger og kobberringer har vært satt av og på. Justert og montert på bensinslangen igjen. Til slutt trodde jeg det var tett. Ingen fuktighet var å spore under bensinkranen.
Noen dager var jeg så borte fra garasjen, en annen Guzzi fikk oppmerksomheten en stund.
Da jeg kom tilbake så det slik ut.
Bensinen hadde løsnet lakken i området over bensinkranen. Jeg kan hverken le eller gråte. Dette området må lakkeres om igjen.

Trist syn. Men midlertidige tilbakeskritt går over og blir til fremskritt har livet lært meg. Så det er bare å gjøre gode miner til slett spill eller noe sånt. Men forbaska irriterende like vel.
God gammeldags gjengestrie ble surret på til slutt. Da ble det helt tett. Burde selvsagt gjort det i den første omgangen.
Lekk oljetrykksbryter

Oljetrykkbryteren lekker også olje fra toppen. Ny bryter må erstatte den gamle. Rolf fra Gjøvik sendte meg riktig versjon.
Den ligger nå og venter på å bli montert.
Ny prøvetur til helgen håper jeg.
What a terrible shame. I don’t think I would be so calm!
LikerLiker