Et lite Honda eventyr.
Men jeg nå ventet på å starte restaureringen av min gamle Guzzi måtte jeg jo ha noe å kjøre med i mellomtiden.
Mitt forrige Honda-eventyr hadde jo startet nesten 40 år tidligere. God erfaring da, sikkert god erfaring nå tenkte jeg.
Shadow VT 1100 C
Og kjøpte en litt tilårskommen Honda Shadow VT 1100 C med amerikansk stuk og kjøreegenskaper.
Fikk satt på en grei vindskjerm, så var det tut og kjør.
Veldig avslappende kjørestilling. Legg i 5.gir og hiv bena frem på footpegen. Rett og slett en god opplevelse. Til første sving av betydning selvsagt. Hadde vel alltid et ønske om å fortsette rett frem.
Godt bygget
God motor, god finish, godt bygget. 1985 og 1986 holder en mye høyere kvalitet og utstyrsnivå enn senere Shadower. Det sier ikke så lite.
Shadowen ble stjålet i likhet med sin slektning 40 år tidligere. Kom til rette noen dager senere lettere ramponert. Heldigvis ikke verre enn at det lot seg reparere.

















Måtte ha en nyere Guzzi
Mange fine turer i nærmiljøet. Etter en stund holdt jeg det likevel ikke ut lengre.
Alltid ble det …at egentlig kjører jeg Guzzi når jeg slo av en prat med andre motorsyklister.
Jeg bare måtte ha en Guzzi til mens restaureringen fortsatte med min gamle 850 GT.